آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...

آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...

هفته اول(جلسه معارفه)

" بعله عزیزان من! بر همگان واضح و مبرهن است که موسسه ما همیشه نامبر وان بوده  و ما خیلی خوب و مهربون و خیرخواهیم...محیط آموزشی ما که نگو...پرفکت!...کانون ق.چ در نظر داره برای تکمیل کادر پشتیبانی خودش دانشجویان بهترین دانشگاه های کشور رو به استخدام بگیره و اینم فرش قرمز ما برای شما!...شغل از این راحت تر پیدا نخواهید کرد و این که ما خیلی خوبیم ، اصلن هم اهل شعار و تبلیغ نیستیم و کلا ما خیلی خوبیم!"


هفته دوم(جلسه آموزشی)

"خانما شما بهترین جای دنیا دارید استخدام میشید و ما خیلی خوبیم !... فقط ظاهرا مشکل دارن...شما خانم چادری با روسری حق نداری بیای!...آرایش مو ممنوع!...حالا از رستنگاه مو تا فرق سر (مث خودم) معمولیه و اشکال نداره اما آرایش مو فقط نباید داشته باشید و آرایش صورتم که معمولی...خب اگرم در حین کارتون با مشکلی برخوردید میتونید دروغ بگید..مثلا بگید من چندین سال سابقه درخشان کار دارم...یا مدرکم فلانه!...همکارای قبلیمون هم ما انداختیمشون بیرون و گرنه ما که خیلی خوبیم و به بهترین نحو کارامونو پیش میبریم...!"


ضرب المثلیه پرمحتوا که "سلام گرگ بی طمع نیست"، وقتی بهت زنگ میزنن و با تعارف و عزت تمام دعوتت میکنن برای کارِ در ظاهر آسان و فلان مبلغ نه چندان زیاد هم برای حقوق هرماه بهت وعده میدن(که مگر تو خواب ببینی که بهت بدن) ، یه کم باید شک کرد...یه کم و فقط یه کم که پرس و جو کنی میبینی اگه قبول کنی ینی با سر باید مشرف بشی به چاه درک!پرس و جو هم که نکنی با این همه دروغ و خدعه و شعار و تبلیغ باید بفهمی که آقا گرگه هرچی هم باشه و با هر کر و فری، آخرش مثل تموم قصه های دوران بچگیم نادونِ به تمام معناست...!


پ.ن1: من از همین تریبون به صراحت تمام اعلام میکنه که این ارگانی که اول اسمش کانون فرهنگی آموزشه، گرگِ در لباس میشه! برای حرفمم خیلی حرف دارم!

پ.ن2: حافظ همیشه به فریاد درس من!


ماه سیه

نظرات  (۳)

سلام آبجی جان، خوبی؟ رو به راهی؟ همه چی آرومه؟ خوشبختی؟ D:

میگما من یه خوده نفهمیدم چی شد! رفتی جایی برای استخدام بعد ازت خواستن به سبک خودشون خوب باشی؟ بعد چون تو به سبک خودت خوب بودی با هم به نتیجه نرسیدید؟!!
بدخواه داری پاشم بیام یزد؟! ها؟! D:

منظورت که کانون فرهنگی آموزش نیست؟! صرفا جهت رفع ابهام! :-|
پاسخ:
سلام نن جون!:)
زدی به خال!
من نرفتم برا استخدام خودشون گفتن بیا! بعد دیدم حرفاشون با واقعیت تطابق نداره و ...!

سلام ماه سیه جان
این چیزی که نوشتی رو نمی دونستم ..چون اگه پیشنهادش به من می شد نمی تونستم برم(به خاطر اجازه پدرم) ..اما کار خوبی کردی که رفتی و شنیده هاتو میگی...خود من پیش دانشگاهی که بودم پشتیبانی داشتم توی همین ق.ل.م...چ.ی که به من به زور یه بار زنگ می زد و در کمال وقاحت وسط امتحان می گفت سوال فلان گزینه ی 3 (سوالو که نگاه می کردی جز سوالای نظرشما درباره ی عملکرد پشتیبان بود و سوال موردنظر می پرسید که پشتیبان شما چندبار به شما زنگ می زنه بین 2 آزمون؟..و گزینه ی مورد تاکید پشتیبان 2 بار تماس بود)
پس این دروغگویی چندان هم بیراه نیس.اما خب نمی دونستم که با این کمال از وقاحت دروغگویی مجازه(آموزش دروغگویی)...پس به عبارتی ریشه فاسده..نه شاخه
پاسخ:
سلام نگارخانم
پیشتیبانا که هیچی...خود کادر اداری کانون چی فک کرده راجع به ملت، من نمیدونم!
خدا جامعه آموزشی ما رو از شرشون دور نگه داره!
من اگه قرار باشه همه خصوصیات و رفتاراشونو لیست کنم که رمانی میشه برای خودش!
سلام. خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم. از آخرین چتمون دقیقا.
خوشحالم که اینجا رو به راهه و خودت هم.
التماس دعای شدید
پاسخ:
سلااااااااااااااام سوده جان
خوشحال شدم واقعا! دلم برا زینب کوچولو تنیده!
عاقبت به خیر شید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی