آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...

آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...

اصولا تماشا و شنیدن برخی چیزها، دل آدم را به درد می آورد، بدجور هم دردآلود میکند!

گزارشکر برنامه دیروز امروز فردا چند عکس شهیدان پرآوازه و بلند همت دفاع مقدس را به مصاحبه شوندگان نشان میدهد تا اسم آن ها را بگویند. یک خانم محجبه با دختری محجبه تر از خودش هیچ کدام از شهیدان را نمیشناسد. پسری با دیدن عکس شهید همت، نام شهید احمدی روشن را به زبان می آورد. آن یکی با اطمینان صد در صدی به شهید آوینی میگوید شهید مطهری!و .. گزارشکر با مواجه شدن با چنین پاسخ هایی به سوال دوم که مربوط به خصوصیات این شهیدان بزرگوار است، نامید می شود!

شب گذشته دعوت بودیم مراسمی که برای تقدیر از فرزندان دانش آموخته ی ممتاز ارگانی تدارک دیده شده بود، به کرات در چنین مراسمی شرکت داشته ام اما هیچ موقع با رضایت خاطر هر چند نسبی هم از مراسم بیرون نیامده ام.

اکتفا میکنم فقط به دو برنامه بخش کودک و خواننده مهمان...

گروه کودک آبنبات با دو مجری مرد و زن و دو عروسک تن پوش به صحنه میان، نقش مجری خانم در ابتدا مشخص نیست اما برنامه که یه کم جلوتر میره متوجه میشم بیشتر نقش مدل لباس و عشوه هستن ایشون تا مجری! هر آهنگی که میخونن با هم در پایان می رسه به آهنگ های غیرمجاز اون ور آبی! بچه ها شور و هیجان بیش تری نشون میدن موقع پخش چنین آهنگ هایی...خانم مجری برنامه میخواد به کوچولوها بگه که مثلا این مدلی دست بزنید، میاد وسط سن و با حرکات موزون دست و کمر حال منو و بغل دستیمو بهم میزنه! خانم مجری ای که صدای خوبی هم حداقل برای بخش کودک نداره و با پوشیدن لباسی که دوخت آن شباهتی به لباس به سبک اسلامی ندارد و با پوشیدن کفش پاشنه 15 سانتی و با اون نحوه ی پیچیدن یه تیکه پارچه بر روی سرش و موهای قلمبه شده زیر پارچه داره با خوندن یه آهنگ خداحافظی با حرکات کمر سن رو ترک میکنه!

تن پوشا هم نقشی جز بریک زدن و رقص آمریکایی نقش دیگه ای ندارن!


مجری که یکی از جریان به نام و میانسال صدا و سیماست رسما با ادا و اطوارهای دون از شأن اخلاقی، رسما با هر آهنگی شروع میکنه به رقصیدن! فک کنم فقط برای رفع تکلیف در ابتدای برنامه خواستار خواندن فاتحه ای می شود برای شهیدان دفاع مقدس که از قواعد تجوید فقط کشیدن ض "والضالین" را بلد است!

دعوت میکنه خواننده نسل جوان، پاپ نمیدونم چی چیه محبوب ایران بیاد بر روی سن تا هنرنمایی کنه! اینجای برنامست که پامیشم برم یه چی به مسئول برنامه بگم یا برم بیرون، درست احساسی داشتم شبیه زمان تماشای فیلم جابه جا، البته از نوع وخیم تر! اما مانعم شدن همراهیان!

خواننده پاپی که موقع خواندن بیش از 18 درجه پاهاشو باز گذاشته و پای چپشو تکون میده، حالا چه نوع حرکت یا رقصیه من نمیدونم! کلا موقع خوندن آهنگ های مختلف یه رقصی هست اسمش، آره حتما یه اسمی داره رو انجام میده! یکی دوبار فقط نیگاش کردم با اون خزعبلاتی که میخوند!

از ابتدای شروع برنامه تا زمانی که بنده بودم دو تا عروسک تن پوش هم بین جمع فقط میرقصیدن!

موقع مسابقه مجری حتی اجازه میده خانوما هم شرکت داشته باشن، با کمال تعجب در زمان کم تر از یک دقیقه سن مواجه می شود با جماعت ساپورت پوش!

دخترخانم14 ساله ای که وضع پوشش او از همه وخیم تر است با به به و چه چه مجری، موقع معرفی خود ناز و اداهایش اوج می گیرد! بماند چقدر که مجری از این دخترک تعریف کرد!

خلاصه برگه نظرخواهی میگیرم و نامه بلندبالایی با انتقادات و پیشهادات فراوان می نویسم برای جنابشان!


پ.ن1: آبجی محترم تعریف میکردن تو مهد به بچه ها کلی شعر یاد دادم و براشون خوندم، آخر سر ازشون خواستم شعرایی که بلدن رو برام بخونن! میگفت 99 درصد مهد آهنگ "ناری ناری" رو برام خوندن، اونم کامل!!!

پ.ن2: ربط صحبت های بالا برعهده خودتان است!

پ.ن3: به کجا می رویم؟!

پ.ن4:آهنگ پاییز آمد رو دوست میدارم!




ماه سیه

نظرات  (۵)

واااای چه افتضاحی بود اون پاراگراف اول!! اعصابم داغون میشه از این صحنه ها

من تا حالا ازین مراسما نرفتم ولی میتونم تصور کنم چه وضعیتی بوده. اح.

پاسخ:
اصن یه وضعی!
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۵ بے بازگشتــــ ...
به کجا چنین شتابان؟! :|
چه دل پُری ....
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۳ شهید چمنی
وقتی گزارش رو دیدم اعصابم خورد شده بود.حتی خانم چادری هم اسم شهدا رو بلد نبود
واقعا باعث تاسفه
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۶ محدثه انصاری

من که داشت گریه ام میگرفت این چیه که اسم خودشون رو مسلمون میذارن و بعد چهره ی اسلامو خراب میکنن(مجریه رو میگم)

 

خوشحال میشم به منم سر بزنید

سلام.
ما از طرف حوزه ی علمیه رفتیم برای تقدیر از دانش آموزان برتر خیلی مراسم خوب و مناسبی بود.دم در جایزه ها را می دادند یک سری مسابقه و سخنرانی هم داشت یک بخش روشنگری هم درباره ی بازی های کامپیوتری داشت من کاملا راضی بودم.
ولی درک می کنم که بعضی از مراسم ها چقدر اعصاب خرد کن هستند....
ان شاءالله از این مراسمهای خوب که ما رفتیم به تور شما هم بخورد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی