آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...

آشنای بیگانه

بندگی کن پروردگارت را...


اوایل فقط به آخر قصه فکر می کردم!...به این که زود تمام شود و بازگردم!...مشقّت بار بود برایم!
حالا کم تر از 24 ساعت دیگه همه چیز تمام می شود!...همه چیز برایم می شود مشتی خاطره...تا چندسال بعد هم خاک میخورد گوشه دلم!
کیسه ی دلم را باز میکنم..شروع می کنم به سوا کردن...سالم و به دردبخورها را برمی دارم و بقیه را می گذارم و می روم...با تمامی خوبی و بدی هایش! 
یه حس توصیف نشدنی پایان کار...! یه تجربه بزرگ...!یک خروار خاطره و حرف...!احساس در خلأ بودن بین دو سفر...!

از همه این ها که بگذریم، دلم خوش است به پنجره فولادی که مریضی شفا گرفت...! تنها چیزی که می تواند این پایان تلخ را شیرین و به یادماندنی کند...!
با اندکی تسامح می توانم بگویم حداقل موردی که به کرار آویزه گوشم بود در این مدت، عدم تعلق و وابستگی است به هرکس و به هرجا...!"هرکجا باشم آسمان مال من است"...تفاوتی ندارد در جا، هرجا که باشی زیر آسمون خدایی...نِی نِی!فرق می کند بین زمینی که زیر آسمان به سر میبری، مثلا این که پیش ثامن الححج باشی یا تهران مخوف...!

من اینجا را می گذارم برای محبانش و خود می روم!


مشهد کجا و این دل ناپاک من کجا!؟

خود را شبیه وصله ی ناجور دیده ام

 

درمحضرت جناب سلیمان شهر طوس

بال ملخ به شانه ی یک مور دیده ام

 

اینجا ندیده ایم گدایی که دلخور است

اینجا فقیرها چقدر جیبشان پر است

 

گریه بهانه ای است که عاشق ترم کنی

شاید مرا کبوتر جلد حرم کنی

 

آقای من! کلاغ به دردت نمی خورد!؟

از راه دورآمده ام باورم کنی

 

با ذوق وشوق آمده ام حضرت رئوف

فکری به حال رنگ ِ سیاه پرم کنی

 

زشتم قبول؛ بچه ی آهو که نیستم

باید نگاه معجزه بر جوهرم کنی

 

باید تورا به پهلوی زهرا قسم دهم

تا عاقبت به خیرترین نوکرم کنی

 

مادر سپرده است به دست شما مرا

گفته فقط شما ببری کربلا مرا



پی نوشت 1: بنده خوبی که باشی می شوی محبوبه(ک) که در طول کمتر ازسه هفته دوبار به مشهد می روی و نیامده از پیش آقا میبرندند کربــــــــــلا!

پی نوشت2: دلم یه اتفاق بدیع می خواهد برای کارها و برنامه های زندگی ام...!


ماه سیه

نظرات  (۵)

گاهی غبطه میخورم به حال اونهایی که اینقدر باصفا و باحال میان حرم آقا! شاید بخاطر این که دورن و قدرشو بیشتر میدونن. گرچه گاهی دل خودم اونقدر تنگ میشه حالم دست کمی از اونها نداره...
لطف آقا که همیشه برسر ما هست اما اگر توفیق ازمون سلب میشه ریشه اش تو کارای خودمونه
هربار که برم حرم و حالم خوب نشه میدونم تو روزهای قبل یه خبط و خطایی کردم!
اما خوب آقا هرجور هست بازم راهمون میده. رئوفه دیگه!
ان شاالله مشهد بهت خوش بگذره
پاسخ:
ان شاالله
التماس دعا
سلام
مگه می تونید مارو دعا نکنید؟
دعا کنید , یادتون نره...

خوش به سعادتتون هم....
پاسخ:
سلام علیکم
اگرم بخوایم نمیتونیم دعا نکنیم!گرچه دعای ما هم تا سقف اتاق بالاتر نمی ره!
ان شاالله قسمت شما

سلام

خوش برگشتین , زیارتتون هم قبول...
دعا شما رو من نمیدونم تا کجا ها بالااا میره ! ولی:
شما درخواست هاتون رو به آقا اگر داده باشین , و اگر ایشون خودشون دعا کنن برامون ، دعا تا ملکوت اعلی هم میره....

در هر صورت خوش به سعادتتون! و ان شالله قسمت ماهم بشه به زودی....
پاسخ:
علیکم السلام

ممنون، خدا قبول کنه!
ان شاالله که اینطور باشه...

ان شاالله که به زودی مشرف بشید و در حق ما و این مملکت دعا کنید!
سلام ... چه وبلاگ تر تمیز و قشنگی ... باید سر فرصت بیام سراغ متناش...
لینکت کردم با اجازه...
پاسخ:
سلام به روی ماهت!

آخه هر روز میشورمش!

چشات قشنگ میبینه!

:)

با ابرای اون بالا مشکلی نداشتی؟!
نه خیلی خوبه... دوستم باهاشون...
پاسخ:
خدا رو شکر
خوب تر باشید باهم...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی